کارت استخر

کارت تخفیف استخر هموطن کارت

کارت استخر

کارت تخفیف استخر هموطن کارت

هموطن کارت ارائه دهنده کارت تخفیف یکساله با تخفیف های باور نکردنی با اعتبار یکساله

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کارت استخر هموطن

هموطن کارت یک کارت تخفیف می باشد که تا سقف ۵۰% ، تخفیف را به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

هموطن کارت یا استخر کارت مثل سایر کارت های دیگر مغناطیسی نمی باشد و لازم نیست شما مصرف کننده عزیز به هیچ وجه کارت هموطن کارت را شارژ کرده یا به شرکت هموطن کارت مبلغی بپردازید ، این کارت ها در زمان استفاده به مامور بررسی داده خواهد شد و در صورت تائید میتوانید از خدمات استخرها ، رستوران ها ، آرایشگاه ها و … استفاده کنید که برای مشاهده جزئیات بیشتر و اطلاع از تخفیف ها به قسمت طرف های قرار داد در سایت رفته و تخفیف ها را مشاهده نمایید . این کارت را میتوانید هرکدام از اعضای خانواده یا دوستان به صورت جدا استفاده نمایند .

شما برای استفاده از این کارت ابتدا نام و نام خانوداگی خود را به همراه کد درج شده روی کارت به شماره پیامکی ۱۰۰۰۶۱۶۶ پیامک مینمائید و اطلاعات برای طرف های قرارداد ارسال خواهد شد و سپس میتوانید از تمام تخفیفات اعلام شده در سایت استفاده نمایید .

برای مثال : شما امروز با هموطن کارت به استخر بهارستان که دارای ۵۰% تخفیف می باشد مراجعه خواهید نمود و از ۵۰% تخفیف برخوردار خواهید شد و روز بعد هم دوباره به استخر مراجعه خواهید نمود و باز هم شما میتوانید ۵۰% تخفیف بگیرید و روزهای بعد هم به همین منوال …

کارت به مدت یک سال اعتبار نامحدود دارد .

هموطن کارت

برای خرید استخرکارت به لینک زیر مراجعه فرمایید :

http://hamvatankart.ir/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%B1-%D9%87%D9%85%D9%88%D8%B7%D9%86

  • میترا احمدی
  • ۰
  • ۰

شرکت تدبیرگران آسایش هموطن ( هموطن کارت ) در سال 97 اقدام به تولید کارت استخر های تک نفره نموده ، که خریداران این کارت استخرها میتواند با این کارت استخر یک سال به صورت نا محدود از تمام مزایای این کارت استفاده کنند ، خریداران فقط یک بار هزینه کارت را پرداخت میکنند و لازم نیست مثل کارت های تخفیف دیگر استخر کارت را شارژ کنند ، کارت استخر فیزیکی بوده و شما هربار با مراجعه به طرف قرارداد های هموطن کارت ، استخر کارت هموطن را به مامور تحویل میدهید و مامور پس از بررسی کارت و صحت اطلاعات ، آن را به شما بر میگرداند


برای اطلاعات بیشتر در رابطه با استخر کارت و خریدآن به سایت هموطن کارت مراجعه بفرمایید :

http://hamvatankart.ir/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%B1-%D9%87%D9%85%D9%88%D8%B7%D9%86

  • میترا احمدی
  • ۰
  • ۰

کارت استخر نامحدود

تاریخچه شنا به عنوان یک ورزش، در ایران، بسیار کوتاه است ولی به‌طور کلی هم این رشته از ورزش به نسبت دیگر رشته‌ها در کشور ایران چندان پیشرفتی حاصل نکرده‌است. در حالی که به جهت موقعیت جغرافیایی ایران که در شمال و جنوب کشور به دریا متصل است و هم به جهت تأکیدات مذهبی، می‌بایستی این ورزش را مورد توجه قرار می‌دادند.


در قدیم، مکان‌هایی شبیه استخر سرپوشیده در حمام‌ها می‌ساختند، به نام چال حوض. این چال حوض‌ها، که حداکثر از ۱۰ متر تجاوز نمی‌کرد، برای شنا کردن و آب‌بازی بود. در اطراف چال حوض‌ها، سکوهایی به ارتفاع ۲ یا ۳ متر وجود داشت که از بالای آن به درون آب می‌پریدند و عملیاتی مانند پشتک و وارو انجام می‌دادند. روشنایی چال حوض‌ها از سوراخ کوچکی که در سقف بود، تأمین می‌شد. در این گونه آبگیرهای غیر بهداشتی، هیچ گونه مقرراتی وجود نداشت و هر کس می‌توانست قبل از استحمام یا پس از آن وارد چال حوض شود و به آب‌بازی و شنا و کارت استخر که به معنای واقعی هم شنا نبود بپردازد. تا سال ۱۳۱۴ در سراسر ایران حتی یک استخر شنا هم نبود و فقط در اردوگاه نظامی اقدسیه تهران یک استخر برای آموزش شنا به دانشجویان دانشکده افسری ساخته بودند. در سال ۱۳۱۴، استخر دیگری در باغ فردوس شمیران احداث شد که به وزارت فرهنگ تعلق داشت. نخستین استخری که برای استفاده ورزشکاران و تعلیم اصول جدید شنا به آن‌ها به وجود آمد، در سال ۱۳۱۴در منظریه تهران بود که یک مربی ورزش خارجی به نام «گیبسون» بر آن نظارت می‌کرد. پایه‌های ورزش شنای نوین در ایران از همان استخر منظریه گذاشته شد.



برای خرید کارت استخر یک ساله با استفاده نامحدود به سایت هموطن کارت مراجعه فرمایید :

http://hamvatankart.ir/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%B1-%D9%87%D8%A7

  • میترا احمدی
  • ۰
  • ۰

وب سایت تخفیف

تا همین یک یا دو سال گذشته هیچ کس کلمه تخفیف گروهی و در اصل تخفیف روزانه را نشنیده بود. اما امروز تخفیفان ،نت رگ و…. به برندهایی تبدیل شده‌اند که معنای خاصی را در ذهن تمام افراد القا می‌کنند، اینها در ایران مانند کلینکس شده اند

چرا از این وب سایت های برای افزایش فروش خود استفاده نمی کنید؟

تقریبا ۸۳ میلیون نفر کاربر وب سایت تخفیف گروپون هستند( به نقل از گروپون ورکس ) که نشان دهنده  قدرت وب سایت های خرید گروهی است. یکی از مشخصات ویژه این وب سایت‌ها، ارائه پیشنهادهای روزانه است که اگر سریع عمل نکنید، پیشنهاد امروز، فردا وجود نخواهد داشت. گروپون ها ( سایت های خرید گروهی ) حاصل فعالیت مستمرمدیران بازاریابی خلاق و تاثیر برند سازی اینترنتی بوده اند.
شما می‌توانید در وب سایت‌های تخفیف روزانه بلیط‌های کنسرت نیم بها، کارت‌های هدیه با تخفیف و یا پینت‌بال و یا هزاران چیز دیگر را خرید نمایید. میزان فروش بالا نشان دهنده ارزش معاملاتی است که در این وب سایت‌ها قرار داده می‌شوند.

برای مشاهده تخفیف های هموطن کارت به سایت مامراجعه کنید :

http://hamvatankart.ir/

  • میترا احمدی
  • ۰
  • ۰

در این وب سایت‌های تخفیف هر کسی می‌تواند یک تاجر باشد. یک آقای ۳۰ ساله به دنبال بلیط رستوران محبوبش با ۳۰ درصد تخفیف است، یا یک خانم ۴۰ ساله می‌تواند به دنبال تخفیف یک سفر دلچسب و دل‌خواه باشد. هر کسی می‌تواند چیزی که می‌خواهد را با تخفیف در این وب سایت‌ها پیدا کند. پس این وب سایت‌ها برای کاربران متفاوت با ویژگی‌ها و خواسته‌های متفاوت، معنای خود را خواهندداشت.
یکی از فواید این نوع وب سایت‌ها برای تجارت‌های کوچک، نوعی جدید از تبلیغات پیشبرد فروش است. وب‌سایت‌هایی مانند نت برگ و تخفیفان از رادیوها و یا رسانه هایی اینچنین برای کسب و کار های کوچک تاثیر بیشتری دارند و هر فردی که به دنبال گرفتن تخفیف است، می‌تواند شما را در آن‌جا مشاهده کند.

 

 

برای مشاهده تخفیف های باورنکردنی به سایت هموطن کارت مراجعه فرمایید :

http://hamvatankart.ir/

  • میترا احمدی
  • ۰
  • ۰

در ابتدا باید عوامل موثر در تعیین ترکیبِ عناصر پیشبردی را شناخته و سپس به تاثیر تبلیغاتِ در راستای پیشبرد فروش کالا های مصرفی، در رسیدن به اهداف مجموعه هدف می پردازیم. در زیر سعی میکنم ۵ نکته اساسی در این موضوع را بیان نمایم.

 

  1. نوع بازار کالا در کالاهای مصرفی در این نوع از تبلیغات بیشترین اهمیت را دارا می‌باشد و بعد از آن، فروشنده و روابط عمومی مهترین ارکان را تشکیل می دهند. اما در مورد کالاهای تجاریو B2B ها این قضیه مصداق ندارد. این وب سایت ها معمولا بازارهای جوان را می پسندند نه بازار کسب و کار ها را.
  2. خط مشی رانش یا کشش. در استفاده از این وب سایت‌ها به‌دلیل هزینه پرداخت شده تمرکز بر روی کانال فروش بوده و تاثیر آن در پیشبرد اهداف شرکت‌های تجاری‌ای  است که از خط مشی رانشی استفاده می‌کنند. آنها با رانش بازارهای میانی و بازار هدف می توانند به پیشبرد فروش خود ولی در اندازه ای کوچک کمک کنند.
  3. مرحله آمادگی خریدار: تبلیغات و روابط عمومی نقش مهمی در ایجاد آگاهی دارند، فروشندگی وتبلیغاتِ در جهت افزایش فروش در توافق بر سر معامله و پایین آوردن هزینه آزمایش برای مصرف کننده و نیز در به یادآوری مورد تبلیغ شده موثر هستند.
  4. مرحله عمر کالا: در مرحله معرفی محصول از تبلیغات پیشبرد فروش برای ترغیب به امتحان کالا استفاده می‌گردد. این فرآیند در مرحله بلوغ، مهمترین عنصر بوده و در کنار آن، تبلیغات و فروشنده اهمیت دارند و در مرحله زوال از تبلیغات پیشبرد فروش استفاده بیشتری می‌شود.
  5. رتبه شرکت در بازار: برای شرکت‌های نخست در هر صنعت تبلیغات بیشتر از تبلیغات پیشبرد فروش نقش ایفا می‌کند.
برای مشاهده بهترین سایت تخفیف به هموطن کالا مراجعه بفرمایید :

 

  • میترا احمدی